Rommelige dagen - Reisverslag uit Maissana, Italië van Christian Bos - WaarBenJij.nu Rommelige dagen - Reisverslag uit Maissana, Italië van Christian Bos - WaarBenJij.nu

Rommelige dagen

Door: Christian Bos

Blijf op de hoogte en volg Christian

30 Mei 2017 | Italië, Maissana

De 3e en 4e stageweek zijn erg rommelig verlopen. Zoals omschreven staat in mijn blog van 2 weken terug verblijven wij in een klein dorpje genaamd Torza. Onze stagebegeleider heeft een bed & farm een uur van dit dorpje vandaan. Hier is hij al een tijd bezig geweest met een creëren van een buitenkeuken voor de gasten. Zo kunnen gasten socializen met elkaar en ontstaat er een leuke sfeer. Omdat dit project niet opschoot zijn wij een week op de bed & farm geweest om hem te helpen deze keuken af te krijgen. Ook hebben wij te horen gekregen dat wij misschien de huidige bewoners van hun andere locatie gaan overnemen. Hier zijn wij erg enthousiast over aangezien dat betekend dat wij met zijn 3en een bed & breakfast moeten gaan runnen. Later in de week horen wij er meer over. Ook hebben wij geholpen bij een echte italiaanse familie om een hek te bouwen zodat de moestuin veilig is tegen wilde dieren. Het gezin woont heel afgelegen en er komen nooit toeristen. Door dit kwamen wij terecht in de echte Italiaanse cultuur, zo erg dat het leek alsof je in een pizza reclame stond. Na al deze erg vriendelijke Italianen ontmoet te hebben krijg ik het idee dat ik het land en cultuur nu nog beter, niet alleen op de toeristische manier. Wij hopen dat we naar de bed & breakfast kunnen volgende week aangezien de camping bijna klaar is. In mijn blog van volgende keer vertel ik of we gaan verhuizen of niet.
Christian Bos
Maissana, Italia