Buitenleven - Reisverslag uit Maissana, Italië van Christian Bos - WaarBenJij.nu Buitenleven - Reisverslag uit Maissana, Italië van Christian Bos - WaarBenJij.nu

Buitenleven

Door: Christian Bos

Blijf op de hoogte en volg Christian

16 Juni 2017 | Italië, Maissana

In de afgelopen 2 weken zijn we flink buiten bezig geweest. Op de camping dicht bij de B&B zijn we begonnen met een wandelpad te maken die naar de lokale pizzeria loopt. Dit is niet gelukt aangezien we door een zwaar dichtbegroeid bos heen moeten en door een bergachtig gebied lopen. Hier gaan we de laatste week van onze stage misschien nog mee verder. We hebben een bos gevonden toen we bezig waren met het pad die ons op een idee bracht. We zijn nu dus ook al 3 dagen bezig met dit idee. Ons plan is van dit bos een hangmattenbos te maken. We zijn het bos nu dus aan het schoonmaken en geschikt maken voor een aantal hangmatten. Verder hebben we een olijfgaard een heel eind schoongemaakt. Er lagen een aantal bomen die een heuvel op moesten. We hebben dit gedaan door middel van onze jeep die we van onze stagebegeleider lenen. Verder komen we op de B&B veel verschillende soorten mensen tegen. Dit is erg leuk en leerzaam. Ik leer zo toch hoe je mensen op verschillende manieren kunt benaderen en aanspreken. Verder heb ik het gevoel dat ik in een soort dagelijkse sleur terecht ben gekomen. Hierdoor begin ik toch mijn manier van leven thuis te waarderen. De nieuwe dingen zijn er steeds minder en het begint allemaal te wennen. Zo zitten we al in de laatste 2 weken. Over 2 weken schrijf ik nog 1 blog om te laten weten hoe de laatste 2 weken verlopen.

Christian Bos
Maissana, Italia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christian

Ik loop samen met 2 medestudenten 10 weken stage bij B&B Fraseneggi.

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 4810

Voorgaande reizen:

24 April 2017 - 05 Juli 2017

Buitenland Stage

Landen bezocht: